Skip to content

Fi-v-ar cutremuru’ să vă fie!

Monday, 27th April 2009

Asta e cu dedicaţie pentru Realitatea şi Antena 3.

Pentru că am reuşit performanţa de a nu mă alarma inutil, deşi am putut să dau de maică-mea după vreo două ore de la eveniment. Şi, cu toate astea, pe Realitatea (asta se prinde la Poiana Mărului), au discutat ăia non-stop. La un moment dat, chiar mi se făcuse frică.

Iar aseară, la Sinteza, am crezut că fac implozie. Ok, subiectul ăsta se discută în fiecare 4 martie, justificat. Şi zău că se suficient. Ştiu că nu sunt subiecte, ştiu că foamea de senzaţional e mare. Mărmureanu, de când îl ştiu eu, nu mi-a zis niciodată nimic nou.

Nu văd de ce ar trebui să am coşmaruri pe tema asta. Pentru că discuţiile suint nişte simple discuţii, plăcile tectonice nu vă aud. Iar populaţia nu se linişteşte, mai ales când difuzezi materiale cu mărturii ale celor care au prins cutremurul din ’77 şi care povestesc cum se auzeau etajele care cădeau. Serios!

2 Comments
  1. Thursday, 30th April 2009 11:14 PM

    Eu mi-am sunat matusa de la Bucuresti si am intrebat-o cum mai e dupa zgaltaitura, pentru ca toate televiziunile vorbeau numai despre asta. Iar cei de la Realitatea erau de-a dreptul isterici si deja se credeau doctori in seismologie.La care dansa, foarte calma, mi-a raspuns: “Eh, s-a miscat un pic lampa… Tu nu ai fost in Bucuresti in ’40 si nici in ’77! Acelea au fost cutremure!”

  2. Thursday, 30th April 2009 11:28 PM

    Bai, aveam in camera numa’ Realitatea si TVR 1. Si eu dorm numai cu tvu’ sau cu radiou’ aprins, ca-s cu nervii rau. Am facut greseala sa las tvu pe realitatea. Sa vezi ce vise misto am avut… 😡

Comments are closed.