Skip to content

Mă duc în munţi

Saturday, 25th April 2009

Nu vă bucuraţi, că mă întorc duminică.

Am zis că ar fi bine să mai iau şi eu o gură de aer proaspăt. Şi să mă duc unde apuc. Şi am apucat la Poiana Mărului, undeva între Râşnov şi Bran (dacă ştiu eu bine). Loc în care n-am mai fost de cel puţin nouă ani. Dar îmi aduc aminte că e frumos şi foarte linişte. Da, mă duc să mă asurzească gândurile mele.

Pentru că Internetul nu s-a inventat încă acolo (sau cel puţin nu din cunoştinţele celor cu care mă duc). Acu’ nouă ani nu era, asta ştiu sigur. Ah, şi semnal la telefon ai doar dacă iei stâlpul de telegraf în braţe.

Dar, din amintirile mele, acolo se servesc grătare şi campionate de cărţi şi de table. Că tot voiam eu să mă dumiresc cum e cu tablele… 🙂

4 Comments
  1. Doamna Mama permalink
    Monday, 27th April 2009 8:10 AM

    Sa nu exageram. Din 2003 pana acum nu sunt atatia ani!

  2. Monday, 27th April 2009 8:22 AM

    eu stiu de 2000…

  3. Doamna Mama permalink
    Monday, 27th April 2009 8:49 AM

    atunci a fost de revelion!
    am mai fosc cu catalina si aurel si cristina….

  4. Monday, 27th April 2009 9:53 AM

    te cred pe cuvant

Comments are closed.