Skip to content

Un an!

Friday, 24th April 2009

Da, azi se face un an de când scriu în mod regulat pe un blog. Un an frumos, poate cel mai frumos, în care am avut parte şi de bune şi de rele; recunosc, alea bune au fost mai multe.

N-am să uit niciodată cum am stat să meditez vreo două luni înainte, de frică să nu greşesc şi să iasă totul prost. A ieşit bine. Al dracului de bine. Şi cred că ştiţi şi voi cum e să aveţi satisfacţia lucrului pe care l-aţi făcut singuri şi pe care l-aţi făcut bine. Ok, binele ăsta e destul de relativ; dacă e să mă iau după etaloanele din online, e o prostie cu ciucuri. Dar dacă e să judec după aşteptările mele şi după ce-mi imaginam eu că o să se întâmple…

Un an în care am trăit cât alţii în zece; un an în care am învăţat cât pentru zece vieţi; un an minunat, pentru care vă mulţumesc. Că – până la urmă – voi mi-aţi făcut anul ăsta.

Eh, am început – ca începătorii – la Blogger. Se chema “Music. Me, myself and I”. Era simplu. Şi am avut inspiraţia de a vedea, în timp, cum va ajunge să arate. Adică fix aşa cum arată acum.

Deja nu mai contează ce a fost, contează ce va fi. Adică nişte vremuri la fel, dacă nu chiar mai frumoase decât cele de acum. Pentru ca da, mă simt bine aici. Chit că mă suportaţi, chit că nu!

P.S.: Uitaţi-vă şi voi ce se întâmplă!!!!

3 Comments
  1. Friday, 24th April 2009 2:51 PM

    Sa-ti traiasca 😉

  2. Friday, 24th April 2009 6:22 PM

    Sa NE traiasca 😀

  3. Monday, 27th April 2009 3:32 AM

    Şi noi îţi mulţumim că ne-aI făcut anul acesta! La Mulţi Ani blogului tău!
    Şi acuma fii o fată cuminte şi suflă-n lumînare, dar nu înainte să-ţi pui o dorinţă!

Comments are closed.