Skip to content

Dooh, vreau timp!

Thursday, 23rd April 2009

Mă enervează că nu pot să dorm. Mă enervează last fm. Asta aşa, just for the record.

Bine că n-am scris ieri, iar azi n-am timp. Pentru că vă jur că ar ieşi unul dintre cele mai sentimentale articole. Iar prin “sentimentale” înţeleg “patetice” cu ceva rezonanţe de nefu&ere. De scris o să-l scriu când o să am timp, poate vineri pe seară.

De ce mă comport aşa zilele astea – jur că nu ştiu. Motive n-am, sau cel puţin n-aş vrea să am, că – dacă e să o luăm obiectiv – am. Multe. Prea multe, ar spune unii.

Să fie soare totă ziua.

3 Comments
  1. Thursday, 23rd April 2009 1:29 PM

    Tu nu poti sa dormi.. eu n-am timp sa dorm :))) Si eu as vrea timp.. mult timp :>

  2. Thursday, 23rd April 2009 3:58 PM

    N-ai timp sa dormi, dar – la naiba – te muti in TM! Fa si tu calculul si vezi care din noi iese mai castigata :mrgreen:

  3. Thursday, 23rd April 2009 6:42 PM

    Eh 😀 Stai sa intru mai intai! 😀

Comments are closed.