Skip to content

Oaaa, ce palpitant a fost!

Tuesday, 21st April 2009

(să te ia dracu de wordpress, conectează-te ODATĂ)

Aşa, deci (sîc!). Am stat acasă pe motive de făcut diverse proiecte, deşi puteam să plec cu tătâne-mio la Runcu, undeva pe lângă Tg. Jiu, şi să stau într-o vilă fără de TV sau 3G. Sau într-una fără de apă, la alegere.

N-am făcut nimic palpitant, jur. Am dormit după programul descris în postul de mai jos, am mâncat oo (!!) roşii, am mai dormit, am hălăduit pe net, am ascultat muzică şi am mai citit din “Maestrul şi Margareta”. V-am zis că nu-i nimic palpitant.

Să mă ierte toţi cei din agenda mea telefonică. Ştiu că nu v-am trimis mesaje, nu v-am dat nici anul trecut, a propos. V-a luat un an să vă prindeţi. Şi să nu mă mai stresaţi (atât de rău) cu mesajele voastre. Dar sunteţi pe calea cea bună. Chiar, de Sărbători ştergeţi-mă din telefon. Îi sun eu pe ăia care contează.

Hai, spor la munci, la mâncat (dacă mai aveţi ce şi mai puteţi), la dormit (n-am făcut nimic şi MOR de somn).

P.S.: Până la 1 mai, cred că mănânc numa’ legume. Că nu mai pot cu carnea.

Comments are closed.