Skip to content

Fosta biblie a sexului

Friday, 17th April 2009

Îmi vine să-mi dau palme că am uitat să salvez în bookmarks adresele articolelor de care voiam să fac mişto azi. Nu-i nimic, am găsit altele.

A fost odată ca niciodată, că – de n-ar fi fost – nu s-ar fi povestit, o revistă pentru femei. Trebuie să recunoaştem, revistele de femei sunt, cu mici şi notabile excepţii, nişte rahaturi cu moţ. Numai că minunata Cosmopolitan se numea cum se numea. Era brand. Şi, după ce treceai de brand, găseai articole cu şi despe sex foarte mişto. Nu comentaţi, că îmi aduc aminte că le citeam pe ascuns… Se puteau citi; nu erau vulgare.

Astă vară, parcă, am făcut imensa greşeală de a da banii pe Cosmo. Nu mai ştiu exact de ce, cred că sufeream de lipsă de ocupaţie cronică. Cert e că o oră m-am tăvălit pe jos de râs, după care am stat şi-am plâns. Ce-a fost şi ce-a ajuns!…

Aseară ştiam clar ce voiam să fac: aveam chef să mă oripilez de prostia feminină (ca o misogină nesimţită ce sunt).

Aşadar: se ia cosmopolitan.ro, o poziţie comodă (ptiu, drace!) şi un articol despre grijile femeilor.

Grija #2: El îmi vorbeşte murdar în pat, dar eu sunt total inhibată de aşa ceva.

Cucoană cretină, nu ştii să spui “nu”? Crezi că o să fugă speriat că nu-ţi place ţie să auzi de pulă?  Uite de ce zic eu că revista asta e plină de atitudini eronate: o femeie emancipată (target-ul lor) să-şi facă probleme de tipul “oare dacă dacă-l refuz, o să plece”.  Băi, VORBEŞTE, spune-i ce-ţi place şi ce nu, că de aia ai gură!

Iubitul meu îmi plesneşte fesele şi mă trage de păr. E ok să-mi placă?

Cum aşa ceva?! Să-mi explice cineva cum. Eu ştiam că la întrebarea “Îţi place?” există două rspunsuri: “da” sau “nu”. Care răspunsuri nu sunt afectate deloc de trend. Sau de ce spun statisticile, sau vecina, sau Maricica de la Marketing, sau dracu’ mai ştie cine. Pentru că tu eşti tu, iar Maricica e de la Marketing.

Lasă să ţi se citească pe faţă plăcerea.

Eu ziceam să stai ca un butuc. Şi să nu scoţi nici un sunet. Şi să nu îl bagi în seamă. La o adică, te înveleşti şi poate şi adormi. Numa’ vezi să nu sforăi…

###

Cică femeile moderne au habar de identitatea lor. Şi ştiu ce vor, şi cum, şi când, şi de ce… Numai că nu ştiu dacă e ok să le placă nu-ştiu-ce-dracu. Mişto atitudine!…

Ştiţi, revistei ăsteia i se mai spunea şi “biblia sexului”…

6 Comments
  1. Friday, 17th April 2009 6:42 AM

    “Indoctrinarea” incepe de la pubertate (poate chiar putin inainte), cu CoolGirl, si se pare ca continua pana undeva la varsta a doua. Damn. Si ne mai miram de ce avem tara plina de Monicutze-wannabe.

  2. Friday, 17th April 2009 10:44 AM

    La pubertate?! Esti optimist… Gandeste-te ca pustoaicele care trimit scrisori la revista aia au MAXIM 13 – 14 ani.

  3. Sunday, 19th April 2009 11:32 PM

    “Fuckin’ ” LOL!
    Reviste d-astea?
    :))

  4. Monday, 20th April 2009 12:04 AM

    Promit solemn ca o sa scriu si un review pentru National Geographic. Sau PhotoMagazine. :mrgreen:

  5. Monday, 20th April 2009 12:38 PM

    Nu, nu, nu….
    ramai la astea, ca e haios!

    🙂

  6. Monday, 20th April 2009 2:02 PM

    O sa am in vedere sugestia ta 😛

Comments are closed.