Skip to content

Ce-am văzut aseară

Monday, 13th April 2009

Vicky Cristina Barcelona se cheamă. Woody Allen. Şi cu numele ăsta am zis tot.

E un film minunat. Poate că mie mi-a plăcut din cauza trimiterilor la cultura spaniolă. Sau din cauza coloanei sonore. Sau, sau, sau.

Ce e sigur? Că o să-l mai văd o dată. După ce termin de ascultat discografia lui Paco de Lucia. Ceea ce vă îndemn şi pe voi. Da, şi să-l ascultaţi pe Paco de Lucia, şi să vă uitaţi la filmul ăsta.

Şi să-l (re)citiţi pe Bulgakov. Aşa, că doar Kant devine “şturlubaticul moşuleţ Immanuel”.

P.S.: Vlad Petreanu e Vlad Petreanu dintr-un motiv. Uitaţi de ce.

10 Comments
  1. Monday, 13th April 2009 10:04 PM

    Penelope Cruz joaca absolut bestial…

  2. Tuesday, 14th April 2009 11:33 AM

    Cam pretentios mi s-a parut.. cumva pedaland pe clisee din subconstientul femeilor.. vara, spania, barbati..nu?
    PS: Multumim pentru blogroll entry 🙂

  3. Tuesday, 14th April 2009 12:42 PM

    Yes, she damn does!

  4. Tuesday, 14th April 2009 12:44 PM

    Link-ul e pe merit, nu-i bai.

    Cliseic, necliseic, e bun. E al dracului de bun.

  5. Tuesday, 14th April 2009 1:10 PM

    E film de gagici 🙂

  6. Tuesday, 14th April 2009 1:33 PM

    O fi, o fi, daca zici tu.
    Lasa-ma sa ghicesc: devenea film de ne-gagici daca avea si scenele cu threesome-urile alora, corect?

  7. Tuesday, 14th April 2009 1:54 PM

    Nu, daca se termina dovedindu-se ca Penelope e un barbat in disguise si nici macar sotul ei n-a stiut asta mult timp.
    😛

  8. Tuesday, 14th April 2009 2:04 PM

    :)) hihi, saracu’ barba-su. 😆

    Da’ tu esti cam rau, mah… 😛

  9. Thursday, 16th April 2009 11:38 AM

    Mie mi-a plăcut.Şi am zis că numai cine nu se regăseşte nici un pic, în nici un personaj din film spne că nu i-a plăcut. Ceea ce e de înţeles, atunci…

  10. Thursday, 16th April 2009 2:47 PM

    Motanes, exact asta e si parerea mea 🙂

Comments are closed.