Skip to content

A midsummer night’s dream

Thursday, 9th April 2009

Trebuie să recunosc că lista neagră a scriitorilor pe care îi urăsc cu patimă se îmbogăţeşte pe zi ce trece. Azi se adaugă Shakespeare.

În afară de faptul că sunt nevoită să-l studiez în original (adică în middle english, cred) – asta însemnând că orice posibilitate de a înţelege din prima “ce a vrut autorul să ilustreze prin versul nu-ştiu-care” este dusă pe apa Avon-ului (ca să fim în temă), cică ar trebui să citesc piesele şi sonetele şi ce dracu’ a mai scris ăsta în engleză. Nu că în română ar fi mai comestibil.

Două chestii vreau să zic:

  1. Ăla care a avut ideea să facă about-shakespeare.com are o bere de la mine,
  2. Ducă-se dracu’ ăla care l-a învăţat pe Shakespeare să ţină pana-n mână.

###

Aţi văzut că afară miroase a vară?…

9 Comments
  1. Friday, 10th April 2009 5:31 AM

    oy, vey! Şexpir, auzi! Obsesia liceului mei a fost “la râpa Uvedenrode / ce multe gasteropode / ultrasexuale / ultramuzicale”… l-am urât cu pasiune tot liceul!

  2. Friday, 10th April 2009 10:48 AM

    😆 Bineinteles ca peste catva timp o sa ma trezesc spunand ca-s o mare iubitoare de shecspir. Oh, tinerete…!
    Hai ca asta cu gasteropodele e dementiala. 😆

  3. Friday, 10th April 2009 12:24 PM

    Nu-mi spune ca esti la limbi straine. Nuuuuuuuuu

  4. Friday, 10th April 2009 12:48 PM

    Eh, trebuie sa fac si d-astea.

    Da’ de ce nu???

  5. Friday, 10th April 2009 11:42 PM

    Shakespeare- The Swan of Avon…
    sa moara ma-sa ?!
    In primul rand. Hamlet si R&J sug asa, pe rand. Din domnul Hamlet, baiatu’ emo care vorbea singur cu un craniu, am dat test. Mai avem din aia doi sinucigasi si dupa ne mai da din viata lui Shakespeare si sonetele din carte si bla bla bla. Cum sa nu il onoram pe Shakespeare cu 3 teste?
    No domne ca englezii il onoreaza pe Eminescu (alt cretin) cu vreo 6 teste saptamanal. autodictare la Luceafar..ii si vad.
    Bine, io mi-s la real si poate nu inteleg geniul asta neinteles al poeziei.

    Miroase bine a vara…

  6. Saturday, 11th April 2009 12:32 AM

    😆 mwuhahahahahaha 😈

    Deci, sa-ti iesplic o chestie. N-ai cum sa intelegi tu geniul de neinteles, ce pana mea!… 😀

  7. Saturday, 11th April 2009 7:46 AM

    E prin definitie: “geniu neinteles”. 😀

  8. Tuesday, 14th April 2009 12:25 PM

    Deci probabil ai fost la Lb. Straine.

  9. Tuesday, 14th April 2009 12:45 PM

    Dar stai un pic, ca eu nu inteleg ce au limbile straine. Sau las eu senzatia de Politehnica ieri, azi, maine si pentru totdeauna? 😛

Comments are closed.