Skip to content

Twitter – partea a II-a

Monday, 6th April 2009

Trebuie să recunosc că mi-a picat fisa foarte tărziu, dar există persoane care pot agăţa prin mesaje de 140 de caractere.

Dincolo de faptul că Twitter-ul este o foarte bună unealtă de status, mai e şi un soi de site de matrimoniale (completaţi cu ce vreţi voi), un soi de hi5.Viitorul hi5.

Prima oară am zis că mi se pare mie, oricum eram foarte obosită şi nici chef să-mi bat capul cu diverse scheme filosofice n-aveam. Contul avea vreo două-trei zile maxim. Eh, timpul a trecut, la fel cum au trecut şi diversele (şi foarte, foarte amuzantele) tentative de agăţat.

Aseară, mi-am dat şi eu seama de ce. Păi eu am pus poza mea, aia pe care o am de câteva luni pe la toate avatarele.

Olala!

P.S.: Ştiu că am avut şi zile mai bune la capitolul “posturi consistente”. 😦

Comments are closed.