Skip to content

Nu mă duce mintea la un titlu inteligent

Friday, 27th March 2009

Mno, bine, că după ce am azi şaptej’ de mii de chestii de făcut plus nişte rahaturi de (pre)dat, eu vin acilea şi scriu pe blog.

Uite, că mai am un pic şi fac un an de blogăreală, cu tot cu Music. Me, myself and I. Un extrem, extrem de frumos, pe care ştiu că l-am trăit aşa cum îi doream (nu numai din cauza blogului).

Şi cum ziceam, eu am trei mii de chestii de făcut şi timp deloc, şi totuşi pierd cinci minute să văn să scriu aici. Promit că mă gândesc azi de ce, revin şi dezbatem.

S-aveţi o zi mişto. Plină de succesuri, că ştiu că vă plac. Succesurile, la astea mă refeream.

2 Comments
  1. Saturday, 28th March 2009 12:41 AM

    LMA blogului sau bloagelor sau tie :))

  2. Saturday, 28th March 2009 2:26 AM

    ho ca mai e! 😛

Comments are closed.