Skip to content

Când stai în pat tot weekend-ul

Monday, 23rd March 2009

Ziceam că revin cu poveştile din week-end. E, vezi să nu. Desigur, dacă vreţi să vă povestesc despre cum îmi bubuie mie dovleacu’, atunci putem vorbi şi despre asta. Ah, dar m-a lovit al dracu’ de tare când am constatat (a n-a oară) că eu mi-am terminat sistemul imunitar în cel mai abject mod cu putinţă.

Soluţiile… soluţii. Au fost vremuri în care am fost o dobitoacă. Şi nu am vrut să mă las convinsă să iau vitamine. Nu că acu’ m-aş fi deşteptat subit. Dar încep să reconsider serios perspectiva (să nu-mi bateţi apropouri cu analize, că nu mă prind).

Şi tot weekend-ul ăsta am ajuns la concluzia că trebuie să îţi placă să te chinui. Să fii masochist de vocaţie. Altfel, ce explicaţie logică aveţi pentru aceia care se lasă călcaţi în picioare “pentru că la el/ea chiar ţin” ? Să-mi fie iertată blasfemia, dar nu am putut şi nu pot să nu fiu raţională. Jur că am încercat.

Mi s-a zburlit părul pe ceafă când am văzut câte curve sunt pe lumea asta. Nu, nu prostituate, ci curve.

11 Comments
  1. Doamna Mama permalink
    Monday, 23rd March 2009 9:00 AM

    Sa iti explic eu despre ce e vorba????
    1 – pai iti cam bati joc de tine si tre sa o recunosc ca o faci cu mare arta!
    2 – un proverb romanesc spune “Sa vezi intai parul din ochiul tau si apoi paiul din ochiul celuilalt.
    Concluzie – sa ne ocupam intai de sanatatea ta si apoi vom putea sa-i “salvam” si pe ceilalti, numai si numai daca vor sa fie salvati!

  2. Monday, 23rd March 2009 10:05 AM

    Da. dar eu nu contez atat de mult pentru mine.

  3. Doamna Mama permalink
    Monday, 23rd March 2009 10:08 AM

    De ce te desconsireri asa de mult????
    E prima lectie pe care trebuie sa o inveti foarte bine!!!! Si cea mai importanta!!!!

  4. Monday, 23rd March 2009 10:09 AM

    Nu ma desconsider, pur si simplu am alte prioritati.

  5. Doamna Mama permalink
    Monday, 23rd March 2009 10:13 AM

    PRIMA ‘PRIORITATE” TREBUIE SA FII TU!!!! Pe urma poti sa faci ce vrei!
    Vrei sa iti aduc “aminte” cateva exemple????

  6. Monday, 23rd March 2009 10:14 AM

    Nu, multumesc frumos 🙂

  7. Doamna Mama permalink
    Monday, 23rd March 2009 10:19 AM

    Atunci scghimba-ti atitudinea fata de tine si nu o lua pe urmele lor!

  8. Monday, 23rd March 2009 10:20 AM

    So easy to say, so hard to do.

  9. Doamna Mama permalink
    Monday, 23rd March 2009 10:26 AM

    Unde am spus ca ar fi ceva usor?
    Numai ca aceasta problema intra in categoria MUST!

  10. Monday, 23rd March 2009 11:29 PM

    Si io imi bat joc de propria persoana.
    Nu e grozav? :))

    Cum te mai simti, copile? Nu te-am vazut azi.

  11. Monday, 23rd March 2009 11:36 PM

    Ti-am mai zis, fara detalii! 🙂

    Ba e foarte misto, atata timp cat se reduce la caterinca. Eu imi bat joc de mine mult mai rau. 😐

Comments are closed.