Skip to content

Poate

Thursday, 19th March 2009

Twitteru’ ăsta e unealta dracului, vă spun sincer. Cere conexiune validă la internet (nu ca a amea, care pică non stop). Şi ideea e că trebuie să zic ce mă roade pe mine. Or nu pentru asta e blogul???

V-am mai zis că îmi vine să îmi pup mâinile pentru blogul ăsta. Azi noapte şi de dimineaţă mi s-a confrmat, încă o dată, că am nişte cititori ai naibii de mişto. Şi de care sunt foarte mândră. Şi pe care i-aş pupa. Zău.

Şi, într-in final, zi cu soare! Doamne-ajută să fie aşa azi, că am ajuns să deger în tricouri de silă să-mi mai iau hainele de iarnă, care-s şi multe, şi groase.

Şi totuşi, poate vine primăvara. Cu 20 de grade şi copaci verzi şi parcuri pline.

4 Comments
  1. Thursday, 19th March 2009 11:27 PM

    Hai, nu visa prea mult.
    Dimineata insorit, dupa gata visele….
    Iar m-am imbracat ca naiba, seara imi era frig de muream.
    Primavara lu’ peste stricat.
    Noi sa nu luam gripa….>:D<

  2. Thursday, 19th March 2009 11:41 PM

    la un mment dat ningea, si eu plecasem de acasa in pantofii mei de sport si geaca subtire…. mi-am blestemat zilele 😡

  3. Saturday, 21st March 2009 3:42 PM

    Nu stiu cum o fi pe la tine, da’ la mine e primavara dimineata si la amiaza ninge, iar seara sunt sanse mari sa ploua si daca am noroc, mai da si un curcubeu.:|

  4. Saturday, 21st March 2009 6:00 PM

    E idem si la fel 😡
    O sa mor!!!!!

Comments are closed.