Skip to content

Ce zi…!

Friday, 13th March 2009

Ieri, deşi a fost foarte cald, mie mi-a fost incredibil de frig. Lumea stătea în tricou, eu aveam helancă şi cămaşă. Semn că ori nu sunt săntosă la cap (foarte probabil), ori am răcit.

Am ajuns acasă, m-am enervat pe câine, am început să tremur de-a binelea, scârţia poatul cu mine. Am luat ceva, m-am mai calmat un pic, de dimmineaţă m-am trezit la fel. La naiba cu răceala!!!

Să-mi explice şi mie cum funcţionează Incoming Link-urile, că zău dacă înţeleg. Am primit notificări pentru  nişte articole de pe nişte bloguri la care nu am comentat şi la care nu am nici un fel de link.

Şi, vă rog, spuneţi-mi că lumea nu a luat-o razna, că totul e ok şi că ce mi-a zis un prieten e un coşmar al naibii de urât. Se poate? E de-abia 11 şi deja simt că am aflat prea multe.

Comments are closed.