Skip to content

Kinder Bueno

Wednesday, 11th March 2009

Au fost vremuri când mânacm Mamba în prostie. Acum nu mai mănânc nici Mamba, nici în prostie.

De-a lungul şi de-a latul vieţii mele, am constatat că o obsesie trebuie înlocuită cu alta. Ca atare, atunci când Mamba a dispărut din raza mea de acţiune, am trecut la ză next levăl. La Kinder Bueno adică.

Care Kinder Bueno e absolut GE-NI-AL. E crocant, are ciocolată şi alune, are lapte, e… perfecţiunea întruchipată în materie de dulciuri.

Şi e unul dintre puţinele lucuri pe care le-aş bea/mânca în fiecare zi, pe lângă cola-cafea-redbull, fistic şi… cam atât. Că obsesii culinarea nu prea am.

6 Comments
  1. Wednesday, 11th March 2009 3:20 PM

    Daca mamba erau caramelele alea cu tot felul de arome care iti trimiteau papilele gustative pe culmile placerii, atunci da, si eu ma indopam in prostie cu ele 😀

    Btw, legat de postul anterior, din cate stiu eu e nicio/niciun dupa noile reguli 😀 Pare-mi-se ca si intr-un se scrie acum legat, intrun, da’ nu bag mana in foc si prefer sa fiu de moda veche 😀

  2. Wednesday, 11th March 2009 6:42 PM

    asa am eu obsesie pt bounty, cel putin 4 pe zi :))

  3. Wednesday, 11th March 2009 7:05 PM

    Inainte sa dau click pe linukl catre blogul tau am aruncat ambalajul de la Kinder Bueno. =))

    Si tine de foame. 😀

  4. Wednesday, 11th March 2009 7:36 PM

    Deea, o sa scriu intr-un legat cand o zbura porcu. Pana atunci, sa mai astepte. 😉

    WD, si Bounty e bun. Dar nu e la fel de bun ca Bueno 🙂

    Usturoi, nu degeaba ne-am intersectat noi… 😉

  5. Wednesday, 11th March 2009 11:15 PM

    Mamba… DA.
    Kinder Bueno… DA
    Fistic… DA
    Cola… ahem! Pepsi toujours.
    Aici deja incep diferentele. Lays Sensations (Thai Chili si puiul cu lamaie), Tortilla Chips, compot de lychees si Primola Caramel Auriu.

    Cand a aparut DOOM-ul (profetic nume!), n-am sa uit niciodata reactia profei mele de romana: “Oh, Doamne, au modificat cei de la Academie gramatica pentru ca si Gigi Becali sa scrie in sfarsit corect!”

  6. Wednesday, 11th March 2009 11:55 PM

    De acord pana la Primola. In afara de cea cu biscuiti si alune (cred), restul nu-mi plac. Mai degraba un Heidi cu lapte, miere si nuci…

    Pai cam asta se intampla, sunt prea multi banei prin peisaj si trebuie intregrati, ca doar este si ei oameni. 😉

Comments are closed.