Skip to content

Atunci bine!

Friday, 6th March 2009

Maică-mea, cu privire la Simona Sensual şi Daniela Crudu, în faţa TV-ului din care răcnea Mircea Badea: “Măcar aia avea chiloţi pe ea, astalaltă nu!”

###

În troleu, nişte unii de facultate (!?), cu privire la ordinea numelor pe invitaţiile de nuntă ale unor prieteni: “Păi cum, frate, să pui numele femeii înaintea numelui bărbatului? Tu îţi dai seama, dacă eu aş face aşa ceva, m-ar călca taică-miu în picioare”.

###

Atunci bine.

Yours truly, Anca

P.S.: Nu-i aşa că nu sunt nebună?

4 Comments
  1. Doamna Mama permalink
    Friday, 6th March 2009 9:03 AM

    Nu ai inteles! Comentam faptul ca nu a fost “copiata pozitia”!!!!

  2. Friday, 6th March 2009 10:29 AM

    =)) abia mi-a sarit in ochi un articol cu alea 2:))) wtf…

  3. Friday, 6th March 2009 10:29 AM

    Are dreptate mama ta, una macar avea chilotii pe ea:-j

  4. Friday, 6th March 2009 7:05 PM

    Flavia, asta era si scopul. Sa te orbeasca.
    Desi eu cred ca e opera Satanei acolo. Serios. 😛

    De fapt daaaaa, avea chilotii pe ea, deci era imbracata de iarna, cum ar veni. Mda, avea dreptatea ei maica-mea…

Comments are closed.