Skip to content

Mă enervează foarte rău…

Thursday, 5th March 2009

Vremea.

Se presupune că a venit primăvara. Şi că ar trebui să fie soare, să fie cald, să cânte păsăricile (mă scuzaţi), să fie bine.

Vezi să nu. M-a sunat Doamna Mama să-mi spună că bate vâtul ca dracu’ şi că e frig. Păi unde Doamne iartă-mă sunt gradele alea pe care le-a promis Nălu? Unde e primăvara aia mişto care trebuia să vină? Unde-i soarele şi unde-s florile?

Ca dracu’, pe cuvântul meu.  La ştiri afli că în Spania a nins cum n-a mai nins de nu ştiu câte zeci de ani. În Norvegia (NORVEGIA!!!!) nu mai au unde să pună zăpada strânsă de pe străzi.

E de la încălzirea globală, pun pariu. Altfel, vara când vine?  Că deja m-am plictisit de bluzele cu mânecă lungă şi de faptul că nu pot să port sandale. Aaaaa!

6 Comments
  1. Thursday, 5th March 2009 10:57 AM

    Da frate. Anii trecuti era asa frumos, in a 2 a saptamana din martie deja erau copacii infloriti. Acum pana mea. Frig. Si din cauza vremii asteia minunate, eu am luat o raceala de toata frumusetea.
    Faza ironica e ca se numeste ‘incalzire globala’ si e frig de mori. :))

  2. Thursday, 5th March 2009 11:01 AM

    Cand eram noi mai tinerei 😆 era totul fain si tare si misto. Pe bune, (divaghez un pic), voi ati mai vazut pe undeva caramele Mamba? O sa scriu un post despre caramele astea…

    Usturoa, vrei sa iti zic ceva? Raceala e de la faptul ca umbli mai mult dezbracata decat imbracata. 😉

  3. Thursday, 5th March 2009 11:13 AM

    Suna ca si acum m-as imbraca in fusta mini si cu buricul la vedere.
    Rectifica! =))

    Nu ma, am venit 2 zile cu tricou plus camasa pe deasupra! pentru ca chiar erau toate lucrurile la spalat. Si exact in alea 2 zile m-ai vazut tu. Ce pot zice…

    Mamba stiu ca mai erau, da’ nu in Bucuresti. Il vazui pe un preten d’al meu din Ploiesti cu ele.
    Cand eram noi mai mici erau o gramada de lucruri misto. Si vremea era pe masura. Acum se duce naibi totu de rapa.

  4. Thursday, 5th March 2009 11:24 AM

    ok, rectific, Usturoa nu se imbraca in fuste scurte si/sau bluze cu buricu’ la vedere. E bine asa? 😛

    Am ajuns niste mosi 😆

  5. Doamna Mama permalink
    Thursday, 5th March 2009 4:30 PM

    Si daca gasesc MAMBA, mamanci, ca in tineretile tale nu stiam pe unde sa le mai ascundem de tine, ca sa nu termini 20 de caramele la “o trecere”!?!

  6. Thursday, 5th March 2009 8:16 PM

    Mananc! 😆

Comments are closed.