Skip to content

Guess who’s back!

Wednesday, 25th February 2009

Asa, deci, here I am again. Sterg praful, dau cu aspiratorul, spal pe jos si probabil ca iar voi pleca pentru nu stiu cate luni.

Desi sunt foarte hotarata sa ma mut de la blogger aici. Stiu, ar inseamna sa schimb conceptul si sa plec aproape de la zero, dar stiu ca ar merita.

Chiar azi imi povestea cineva ca a vrut sa posteze un comentariu foarte lung la unul din articole si a avut nu stiu ce eroare si s-a pierdut bunatate de comentariu. Deci… macar pentru cititori, daca nu pentru mine.

 

In alta ordine de idei, mi-e sila de mine. Pentru ca ma complic in ultimul hal, fix cand cel mai indicat lucru ar fi fost sa stau deoparte si sa imi vad de ale mele si sa-mi traiesc eu ce am de trait asa cum vreau, si nu cum ma freaca la cap altii s-o fac. Dar deh, ma cheama Anca si sunt EU pana la capat. Ce pretentii sa mai ai in conditiile astea?

2 Comments
  1. Tuesday, 3rd March 2009 2:54 PM

    Poti da import si sa iei articolele de acolo sa le muti aici.
    Faza naspa la aceasta tema e ca nu poti pune linkurile pe categorii. Gen “Blogroll” “Eu pe net” etc.

    Scrie unde te simti mai bine :p.
    Pe amandoua =))

  2. Tuesday, 3rd March 2009 7:23 PM

    Damn, tre sa am TIMP, Gratzy, timp…

Comments are closed.