Skip to content

Iarna

Thursday, 6th November 2008

Am cumoparat prima sticla ce coca-cola cu Mos Craciun. La televizor a inceput sa ruleze spotul ala la Tuborg Christams Brew. Afara miroase incredibil a iarna.

Muzica e… slow. Lenta.

Sau poate ar merge un semineu, un fotoliu maaare si incapator (doua persoane sa intre, nu mai mult), vin fiert cu scortisoara, tigari si focul trosnind.

Mi-e foarte pofta de vin fiert cu scortisoara. Din septembrie ma tot chinui si inca nu am ajuns sa beau.

Mi-e pofta, vreau acel ceva, pe acel cineva. Si nu am cum.

Vine iarna.

2 Comments
  1. Saturday, 8th November 2008 8:05 PM

    Nu pot să înteleg de ce toate fetele / femeile sunt atât de disperate după vinul fiert cu scorţisoară. E ok, dar niciodată nu m-a încântat într-un mod deosebit. I stick to my favourite drink. Votka forever.

    APP: bagă şi tu un diacritic două ( asta că şi tu m-ai stresat cu ele ) or start writing in english.

  2. Saturday, 8th November 2008 8:20 PM

    Wise, it’s just a test. That’s why I don’t use diacritics (if this is the correct word). I’ll probably get a domain and WordPress. But that won’t happen any soon.

    Vodka is the biggest shit ever. By the way, you must read ‘Vodka – Cola’, written by Irina Denejkina. I’m not sure whether you are into the russian delicacies, but this one suits you.

    Cinnamon makes me think of sex and red wine is healthy.
    Did you get that? 😉 😛

Comments are closed.