Skip to content

Cand a trecut?

Monday, 20th October 2008
tags: ,

A trecut septembrie si eu nu am scris!

Incredibil cat de repede trece timpul, incredibil cat poate sa “te fure” peisajul si sa uiti cam ce ai de facut.

Nimic spectaculos, doar ca am iarasi treaba, treaba, treaba si timp foarte putin spre deloc. Am mai ascultat niste chestii interesante, am mai zis si la Blogger despre ele, revin si aici.

Priscilla Ahn, Ingrid Michaelson, Bond, Tanghetto, Moloko. Toate sunt misto si pe toate merita sa le cautati sa vedeti ce si cum.

Mi-a placut foarte mult noul album al Carlei Bruni si mi-a placut noul album al Nightmares on Wax. Amamdoua sunt mature. Numai bune de ascultat pe autostrada (ma rog), la stop, cand dormi, cand ti-e rau, cand ti-e bine. Minunat!

A propos de motto, constat pe zi ce trece ca, daca e simplu, e mult mai bine si mai frumos. Mai delicat. Nu pur, pentru ca puritatea nu e simpla, dar mult mai gratios.

Cine dracu a mai vazut maiou ultra decoltat asortat cu maini si spate imblanite si cu creion de ochi alb?!?!?!

Comments are closed.