Skip to content

Oraşul de unde aş pleca şi mâine

Wednesday, 1st October 2008

Aici, în Bucureşti, sunt de când mă ştiu. De vreo trei generaţii, adică.
Acum ceva vreme, maică-mea tot zicea să ne mutăm ori în Braşov, ori în Timişoara. Motivul principal era cu totul altul, dar m-am opus.
La vremea aceea îmi plăcea Bucureştiul – nu mergeam zilnic, cu treabă, pe străzile minunatului oraş.
Acum, la vreo trei ani după propunere, aş accepta în secunda doi.
Pentru că: 1) este plin de praf. Dacă mai eşti şi răcit şi trebuie să te vânturi prin oraş, nu ai nicio şansă să te vindeci; 2) sunt oameni grăbiţi, sunt oameni răi, sunt oameni nesimţiţi peste tot; 3) e imposibil să te descurci cu RATB-ul, dacă nu cunoşti oraşul; 4) e prea mult zgomot pe stradă.
Şi aş tot continua, dacă nu mi-ar vâjâi capul. Dacă mai ştiţi motive pentru care v-aţi muta acum din Bucureşti, spuneţi.
Eu mă duc să mă întind.

P.S.: Ştiu că am cititori studenţi. Dragilor, vă urez an uşor la facultate, ştiu că aveţi nevoie. Baftă!

4 Comments
  1. Miruna permalink
    Wednesday, 1st October 2008 6:03 PM

    Aprob ce ai spus pe de-a-ntregul! Si eu as pleca si maine, la Brasov sau Timisoara….

  2. Anca Sandu permalink
    Wednesday, 1st October 2008 6:31 PM

    Deci nu sunt singura nebuna. E bine! ;;)

  3. flavia permalink
    Wednesday, 1st October 2008 8:33 PM

    Pand am vazut titlul postului am zis: “aoleo, Craiova”.:))Nu m-am preumblat eu nu stiu cat prin Bucuresti, da’Craiova e oribila. Ramnicu Valcea: the dream city=P~

  4. Anca Sandu permalink
    Wednesday, 1st October 2008 8:56 PM

    Nu, nici mie nu-mi place Craiova, iar in Rm Valcea nu am fost.
    Orasele din Ardeal, in schimb, sunt tot ce mi-am putut dori vreodata.
    Ah, ce m-as sui acum in tren… Numai sa ma hotarasc: Timisoara, Arad sau Cluj?

Comments are closed.