Skip to content

Cuvinte. Cesare Pavese

Wednesday, 3rd September 2008

Citate care-mi plac extrem de mult:

“Dragostea e cea mai ieftină dintre religii.”
“Să trăieşti între oameni înseamnă să te simţi ca o frunză în vânt.”
“E posibil să nu te gândeşti la moarte, aşa cum nu te gândeşti la femeie.” – Cesare Pavese

Update: “Every truth passes through three stages before it is recognized. In the first it is ridiculed, in the second it is opposed, in the third is regarded as self-evident.” – Arthur Schopenhauer
“There is no such thing as a pretty good omelet.” – Proverb franţuzesc (cred că trebuia să îl fi tradus, da’ mi-e cam lene)
“We will either find a way, or make one.” – Hannibal
Şi, cu voia Cetăţeanului Popescu, încă unul pe listă: “Nu există destin care să nu poată fi depăşit prin dispreţ” – Albert Camus

2 Comments
  1. Cetateanul Popescu permalink
    Thursday, 4th September 2008 8:20 AM

    Mai ia unul: nu exista destin care sa nu poata fi depasit prin dispret (Albert Camus).

    Daca exista curentul emo la vremea liceului meu, ma declaram emo.

  2. Anca Sandu permalink
    Thursday, 4th September 2008 10:03 AM

    =))Niciodata nu e prea tarziu. Poti sa te declari emo si acum, ca nu se supara nimeni… 😉

Comments are closed.