Skip to content

Nimic nou, nimic vechi

Tuesday, 26th August 2008

Mda. Dupa o vacanta care putea fi reusita, daca nu era ratata, am venit acasa. Unde nu e nimic de vazut, nimic de facut, nimic de citit, nimic de intalnit. Nimeni si nimic. Jamais rien, vorba unui amic francez.

E un soi de pustiu si nu-mi dau seama de ce.

Astept cu nerabdare sa am din nou la ce sa ma uit la TV, sa am ce sa ascult la radio, sa am ce sa citesc pe net, in afara de ziare si cateva bloguri mai rasarite.

Noroc ca am ramas cu muzica!

P.S.: Update la pagina “About”. Enjoy!

2 Comments
  1. Tuesday, 30th September 2008 12:15 AM

    Hey, nu mai scrii? Incepusei bine… iar motto-ul blogului chiar suna interesant.

  2. Monday, 20th October 2008 9:16 PM

    Ba mai scriu. Dar blogul asta e facut mai mult ca sa vad cum merge platforma.
    Daca vrei sa citesti zilnic, ia de du-te la blogroll si fa click unde scrie Anca Sandu. O sa gasesti locul unde scriu zilnic 🙂

Comments are closed.