Skip to content

Cat sa sterg praful

Friday, 4th July 2008

Stiu ca n-am mai intrat de mult pe aici, n-am avut nici timp, nici chef. Ma uitam cat de greu e sa duci sus traficul de blog, e de munca la un asemenea proiect. Zoso (nu-mi place, dar cateodata are dreptate) zicea bine cand spunea ca-i de munca ani buni. Au trecut de-abia doua luni si ceva, lucrurile au inceput sa se miste si se misca din ce in ce mai bine, am inceput si un alt proiect, secundar, care consta in a-mi traduce texte de la blogger, pentru netsurferii care nu stiu romana si vor sa mai citeasca cate ceva despre muzica buna.

E greu sa intretii trei bloguri, ar trebui sa stai tota ziua calare numai pe ele. Nu se poate, asa ca ne ocupam in masura timpului disponibil. Recomandari muzicale fac in continuare la blogger, aici.

Viva La Musica!

Comments are closed.