Skip to content

M-am cam plictisit

Saturday, 24th May 2008

M-am cam plictisit in perioada asta. Desi am avut de dat niste examene, destul de importante, zau daca am facut ceva interesant. Muzica noua nu prea am, in schimb am de cautat, pentru ca mi-am facut un cont la last.fm si am gasit o gramada de artisti interesanti pe acolo.

Au inceput sa ma manance tantarii. E absolut oribil, oricate spirale Raid si pastile de acelasi fel as arde sau baga in priza, tot se mai gaseste cate un tantar sa ma fute un pic. I think this is supposed to be the beauty of life, right?

Am mintit cand am spus ca nu am muzica noua. Ba am, dar e foarte putina. Kings of Convenience, de care am vorbit si pe Music. Me, myself and I, sunt excelenti, chitarile, vocile si pianul celor doi norvegieni se imbina perfect. Asta-i toata muzica noua. V-as putea povesti de Radio Paradise, unul dintre cele mai bune radiouri online pe care mi-a fost dat sa le intalnesc. Asta e o alta sursa de muzica foarte misto, spre exemplu de acolo stiu de Gotye. As face-o, dupa cum spuneam, dar mi-e cam lene.

Imi place ca au inceput sa apara masini cu muzica buna data la maximum. Imi place, ca pana la urma vara e viata, si muzica e tot viata. Ce paralela….

Vedem cand ne mai vedem. Pana atunci, v-am pupat!

Comments are closed.