Skip to content

Viva La Musica!

Sunday, 11th May 2008

E unu nopatea. Ascult Gabi – Menaito. Geniala melodia asta! De ce? Pentru ca la ora asta si fiind foarte obosita, tot imi vine sa ma ridic de pe scaun si sa fac pasii aia – doi la stanga, doi la dreapta, parca. La suspechosa – La tumbatora e un alt evergreen… probabil ca, atunci cand voi avea nepoti (adica niciodata), o voi asculta si-mi voi aminti de cum imi petreceam eu diverse nopti. Care, ele, diversele nopti, sunt firesti, atata timp cat trebuie traite. Dupa cum ma taie pe mine capul, respectiv dansat, futut, cola, multa cola, iarasi futut.

Ce-mi face muzica – ma face sa ma gandesc la tot soiul de chestii… Nu stiu de ce latino imi inspira sex pasional, iar rock-ul – sex salbatic, dus la extremele extremelor.

Tampita melodie, Crazy frog. Idioata, de-a dreptul. Ma face sa dau din cap de parca as fi o drogata. La inceput, cand radiourile de-abia incepusera sa o difuzeze si nu era inca in heavy – rotation, imi placea. era energizanta. Acum, nu stiu ce cauta la mine-n playlist. Delete, baby! Mission completed.

Gotan Project – si de-abia de acum incepem sa vorbim de muzica [virgula] cu adevarat muzica. M-am indragostit pur si simplu de Last Tango in Paris pentru ca este soundtrackul clasamentelor de snooker – un joc atat de elegant, de rafinat, care pastreaza totusi pasiunea si nervii din dansul sportiv, spre exemplu.

Ma uit la gramada de CD-uri care ma asteapta. Imi aduc aminte ca mai am de facut trei tone de treburi, asa ca lasam muzica pe maine. Pana cand asta?! Totusi, armoniile nu sunt atat de rabdatoare pe cat par. Si ce s-o intampla daca aman un deadline? Ca vreau si eu un pic de timp sa imi ascult prietenii din portativ…

GATA CU ABERATIUNILE!!!!!

Comments are closed.